Malcom

Malcom

søndag 25. oktober 2009

Sabong...2

Fikk tilbud om giftemål på turen, men takket selvfølgelig høffelig nei... Taxi som skulle kjøre oss til båten. Vi var da 13 stk med kofferter... Ikke rart vi måtte ta i bruk taket til koffertene.

Hvis noen noengang skal til Sabong, kan jeg så absolutt anbefale
overnatting hos Freddie. Han er en sør-afrikansk dansende kokk, som alltid har sneipen i munn. Veldig hyggelig og sosial fyr. Dessuten er det litt underholdene og sitte å se på denne mannen når han danser rundt på kjøkkenet med røyken som fast følgesvenn!


Morro å være sååå rik altså... her har jeg vel noen millioner i hånda!!


Jeg ble plutselig veldig populær blandt barna på stranda... så de flokket seg rundt meg. Han var nok den tøffeste av de tøffe. For han utfordret meg på et svart - hvit bilde... hehe






Knusing av kokkosnøtt....