Malcom

Malcom

fredag 16. oktober 2009

Fytti rakker`n!!!


Eli og jeg sitter fredfult på en restaurant i 5 egt på et kjøpesenter og trykker på dataene våre.
Da begynner bygningen plutselig å gynge og svaie... ai ai...
To nordmenn som knapt har opplevd jordskjelv før... Hva gjør vi???
.
Vi ser på hverandre, før jeg gisper tur meg...JORDSKJELV!
Alle andre løper mot rulletrappa og andre nødutganger. Eli og jeg sitter her temmelig forvirret før vi finner ut at vi skal løpe... hehe, men vi fattet vel kanskje ikke alvoret med en gang,fordi vi tok oss nemmelig tid til å pakke ned dataen osv... hehe , før jeg utbryter... "Eli, alle løper...." Ja, da får vi virkelig ræva i gir også.....
.
Det var en skikkelig ekkel opplevelse... og i skrivende stund, er fingrene mine temmelig skjelvene!!

2 kommentarer:

rognstien sa...

mye du opplever på denne turen . sikkert meget lærerikt også . hvordan var det å oppleve et ekte jordskjelv da ?? men alt gikk vel bra med dere??

Nina sa...

opplevde jorskjelv i hellas sist vi var der,ganske ekkelt..(varte ikke lenge da)
vær forskiktig nå da lene!!