Malcom

Malcom

mandag 12. oktober 2009

Fra shopping og glam til ..…


Etter å ha bodd i luksus, og vandret på fantastiske shopping senter, er vi nå tilbake på sykehuset klare for en ny uke!
.
Shoppingsentrene i Jakarta er av de største jeg har vært på.
Selv om Eli og jeg trasket i timevis - tre dager til ende på kun to shopping sentere, kom vi ikke rundt og fikk sett alle butikkene. Vi gikk oss også vill gjentatte ganger….. Bønder i byn vettu!
.
Men handle fikk vi gjort! Jeg fikk kjøpt meg nye sko og en skikkelig glam topp.
Eli var litt mer fornuftig og handlet klær hun trengte her i tillegg til noen pynteting.
.
Det sies at Jakarta er Asias svar på New York, og det tror jeg så gjerne på!! Det var 8 fils veier og skyskrapere på alle kanter.
.
Så fort vi ankom Bogor igjen, kom vond lukta med det samme…. Det er så høy luftfuktighet her at vi svetter som noen griser, og blir illeluktende på en, to, tre....
Da Følte vi oss litt snytt, vi som var så rene og pene.....:)

Ingen kommentarer: