Malcom

Malcom

fredag 9. oktober 2009

Etter å hatt en real omgang med spysjuken (se tiligere innlegg hvilke fasilitetet badet inneholder...!?!) reiser vi til Jakarta på storbyferie denne helga. Jakarta er hovedstaden i Indonesia, og er en av verdens største byer.
Jeg er ikke frisk igjen, men jeg spyr da ikke... Lenge leve coca cola og vrangskap, for mat tør jeg ikke ha i meg!
Sykehuspersonalet utrykte at de var noe bekymret for at vi skulle reise til denne store byen alene... men pytt sann!! Vi får iallefall prøve:)
Siden vi fint klarer og rote oss bort der det er 1 mill inbyggere, bør vi i allefall klare det der det er 15-16 mill. Hehe Men satser selvfølgelig på at det skal gå fint!

Vi har tatt inn på et SKIKKELIG luksus hotell, 5 stjerners faktisk. Dette er STAS!!!
Rein og skjær luksus!!
Jeg har dusjet i dusj med varmt vann og trykk. FANTASTISK!!! Jeg føler meg faktisk ren!!

Lobbyen

"Kontoret"

Rommet



Badet



Vi valgte å unne oss litt ekstra denne helga, siden jeg har bursdagen min:)
Den skal vi feire på Hard Rock Kafe, med Strawberry og god mat!
Hipp hurra!




Ingen kommentarer: