Malcom

Malcom

lørdag 10. oktober 2009

Glitter og glam...


De fleste som ankommer dette hotellet vi nå bor på ankommer fasjonabelt med flotte biler og selvfølgelig privat sjåfør.
Men ikke Eli og jeg…..vi kommer gående, halv shabby, meget svette og sikkert illeluktende med ryggsekker. Ja, man kan trygt si vi skiller oss ut.
.
I lobbyen går de i flotte klær og det er mye dyre diamanter i omløp. De har til og med egne nannyer til å passe på barna.
Det første Eli og jeg gjør, er å ta en lang dusj hver oss så vi i allefall er rene! Selv om vi er rene, kan man jo trygt si at vi fortsatt ikke står i stil med de andre her - men det driter vi i, vi lukter iallefall ikke vondt!
.
Vi er jo slettes ikke vant til sånn luksus som her (men kunne så absolutt fort ha vent oss til det), så jeg er ikke helt med på notene til en hver tid…. hehe
Man lærer så lenge man lever!!

Tester ut morgen kåpe og tøffler.

Hvis man ønsker å se tv....

Sauna og jacuzzi.




Åh...fantastisk med et bad :)



Spessielt i et så flott basseng!!



2 kommentarer:

rognstien sa...

ser ut som du koser deg i jakarta . kjempeluxus hotell dere har funnet. det gjorde seg godt med en skikkelig dusj tenker jeg ????

stjernvangs sa...

Dæsken nå ble jeg missunnelig...