Malcom

Malcom

søndag 18. oktober 2009

Dama med den sjette sans!!!


I dag møtte jeg ei kvinne som var veldig blid og utadvent. Hun presenterte seg, men jeg husker selvfølgelig ikke hva hun het. Hun spurte hva vi gjorde i Bogor og hvor lenge vi skulle være her. Vi svarte, og hun var like blid.
.
Så forteller hun at hun har seks sanser og kunne tolke auraen til folk.… jeg følte med en gang litt ubehag!
Jeg spør henne om hun kan se fremtiden min. Da svarer hun “ you are always enjoying!” også sa hun at jeg hele tiden trengte noen å dele følelsene mine med, fordi jeg ikke var en person som var sterk.
.
Hun spør deretter om hun kan legge meg til som venn på facebook?!?
Jaja jeg syntes jo det var litt spesielt, men hun fikk da navnet mitt så hun la meg til.
.
Så forteller hun at jeg når som hels vil møte drømme mannen og at denne mannen ville være veldig snill, men problemet var at han hadde et alt for avslappet forhold til penger og jobb… Uff å Uff!!
.
Men at fremtiden min var god:))
.
Så spurte hun om hun ikke kunne få ta en bilde sammen med oss….. Jaja.. også var det hade bra!
.
Definisjon : denne kjærringa var skvæl-gæærn og skikkelig creepy!!

2 kommentarer:

Anne sa...

Ikke si det. Du skal ikke kimse av skvæl-gæærne folk. Hadde en auratolkning for 6 år siden og fant igjen bildet og tolkningen for et par dager siden. Skremmende mye som har stemt. Nå venter jeg bare på de vakre rommene jeg skal jobbe med i fremtiden, og ser fram til å være forkjølet resten av livet.

rognstien sa...

ja dem folka med 6 sans har mye rett i det dem sier altså . har sett det på tv .