Malcom

Malcom

søndag 30. august 2009

Klær....

Mulig dette kan gi en indikasjon på at det er på høy tid at jeg igjen har en opprydding i klærne mine. Det er IKKE lenge siden sist, men fy filla så fort det blir et skikkelig kaos!!!



Dette er klærne som henger pent og pyntelig (?) på knaggene jeg har på veggen.....

Dette er klærne som skulle ha liggi pent over skittentøyskurven min (som forøvrig er blittoppbevarings sted for dvdene mine....)


Dette er kles skapet med tellekanter og god orden.... øh??



Proppfult klesskap.....



Tross gode lagringsmuligheter...dvs flere meter med skap plass, er alle skapene overfylte og vel så det. Vet ikke om jeg da skal skylde på for mye klær eller for liten garderobe plass?? Velger å skylde på det siste....




Føler til stadighet en frustrasjon over at jeg slettes ikke har noen ting å ha på meg... men når jeg tar et lite overblikk her skjønner jeg jo at dette er grunnløse frustrasjoner. Jeg bør så absolutt ha noe å ha på meg til en hver tid!




Uff containeren nedi gata blir nok en smule fullere etter at jeg er ferdig!!
Det vil si, hvis jeg noen gang kommer i gang og får begynt med opprydningen da.... Nemmen ikke bare, bare :)



Tross alt, så har man jo behov for en del klær når man bor i et land som norge, man må jo kunne kle seg etter de fire årstidene vi har.






3 kommentarer:

stjernvangs sa...

Nei, jeg vet ikke om mange som har fler klær enn deg. Du kommer stadig med noe nytt! :)Og når jeg sier at "den var fin" så svarer du veeeeldig ofte "syns'n ikke er no fin jeg..." hihihi

Ganske moro egentlig at for å skrive denne meldingen her så må jeg skrive "PARRES" i ordrebekreftelsekolonna:)

Benedikte sa...

De brettekantene kjenner jeg igjen, skummelt like mine! =) Håper alt er bra med deg!

Lene Bakken sa...

Så koselig at du er innom her a:)) Alt bra!! Lenge siden jeg har sett deg... Håper alt er bra med dere også!!