Malcom

Malcom

mandag 10. august 2009

Bekymringsløs.....

Med bakgrunn i at jeg nå skal være borte en periode burde jeg kanskje ha noen bekymringer… men nei, det har jeg da slettes ikke!
Dette er kanskje litt snålt?… Så jeg tenkte jeg skulle prøve å lage meg noen bekymringer siden jeg føler et visst behov for å ha det, da det kanskje ville vært mest naturlig?

1) Svineinfluensa`n som alle snakker om!

Jeg vet egentlig ikke om det er noe å bekymre seg for.. Jeg reiser uansett, svineinfluensa eller ikke. For å bli hjemme skal jeg være dau-klein, det vil da si å ligge i respirator!! Og det tror jeg neppe skjer!

2) Bagasjen.
Når jeg begynner å tenke på det, så er det faktisk en reel bekymring. For hvordan skal
jeg, som er så glad i å shoppe kun ha 20 kilo bagasje i kofferten min når jeg skal hjem? Og det etter å ha vært i shoppingens mekka!! Jeg ser at dette kan by på problemer….




3) Mine minimum 186 månedtlige samtaler med Liv Tone.
Vi bruker maaaange timer i løpet av en måned til å snakke sammen i telefon om viktige ting, og for all del mindre viktige ting. Siden Liv Tone har et upålitelig nett, kan vi ikke basere oss på holde kontakten via internett… ja da har jeg for så vidt en reel bekymring til!


4) Kattepasser
Ingen har meldt seg frivillig til å passe kattene mine. Men dette tenker jeg at ordner seg selv før jeg reiser. Vil helst slippe å spørre mamma og pappa om de kan passe dem. Men det ordner seg for snille jinter vettu! Så har du lyst får du lov.

5) Fedme
Malcom som skal bo hos bestemor og bestefar mens jeg er borte, der vil han få aaalt for mye mat og kanskje bli feit i løpet av oppholdet. Sannsyneligheten for dette er temmelig stor da han pendler mellom di og benytter seg av dådyr øynene sine som kan smelte en hver. ”Kan ikke jeg være så snill å få i alle fall litt da?? Du ser vel jeg er sulten.” Ja da smelter bestemor vettu, så drøss det ned litt ”smuler” til lillegutt!

6) Bilen min
Dette blir jo forsåvidt mere en ønsketenktning enn en bekymring, for jeg håper så inderlig at vinterhjulene er skrudd på bilen min til jeg kommer hjem.... Hint,hint

7) Bosted
Etter å hatt kontakt pr sms med reisefølge mitt merket jeg at hun var bekymret for at vi ikke har noe sted og bo.... Men jeg føler ikke noe på det, et sted å bo finnes alltids:)

.
Skulle det være så mye mer og bekymre seg for da??
Det måtte eventuellt bli å savne venner og dyra mine, men de er vel forhåpentligvis der når jeg kommer tilbake også!!


Ingen kommentarer: