Malcom

Malcom

søndag 13. september 2009

En slags bursdagsfest.....

Siden jeg i lang tid har kaklet om at jeg syntes det er tøysete at bursdagen min er mens jeg er borte, valgte jeg derfor å "flytte" bursdagen min en måned fram dette året, altså 11 September.

Jeg syntes det er kjempe hyggelig med sosiale lag, så jeg ba inn til fest her. Og denne gangen kom det masse folk til meg, faktisk 32 stk. Jeg haper folk hadde det like kult som meg... jeg hadde det iallefall veldig kult!!
Når a Lene først er i siget har hun en del ritualer hun må gjennomføre i løpet av festen.... Først og fremst er det godt humør som gjelder. Og selvfølgelig var jeg i godt humør når sa mange av mine venner hadde tatt turen innom meg :)

Skåling er jo også en selvfølge, man må jo skåle for å få opp stemningen! Å siden jeg ofte skåler mye med mange, har jeg en tendens til å bli skikkelig i farta... menmen:)

Og når jeg er kommet i farta, starter head-banginga. Jeg måler alltid dagen derpå med hvor vondt jeg har i nakken. Har jeg veldig vondt i nakken, konkluderer jeg med at gårsdagens fest var veldig bra. Skulle jeg derimot ikke ha vondt i nakken (noe som skjelden skjer) vil det si at jeg ikke hadde det så kult på fest i går......
.
Og er jeg på fest hjemme hos meg selv, er det en selvfølge at det skal danses i sofaen!!!!




1 kommentar:

stjernvangs sa...

hahaha... Akkurat sånn måler jeg om festen har vært bra og:) tihi.. var veldig moro ihvertfall!!!