Malcom

Malcom

torsdag 17. september 2009

Inngangsporten til helvete......

Livets tilstand: takk og lov, - jeg er ikke forelsket!!
.
Ifølge min mening er det helt fantastisk å være singel, dette i motsetning til å være forelsket!
.
Det å måtte forholde seg til mannfolk er etter min mening klin, hakka umulig!!
Og umuligheter styrer jeg som best jeg kan unna.....
.
Mannfolk er sikkert greier og ha, bare man kunne ha funnet noen som innfridde de skyhøye kravene man etterhvert setter seg!
.
Det er ubeskrivelig deilig å ikke ha noen å være sur på, ingen som irriterer deg skakk og heller ingen som plager livet av deg med "prikke-døden" eller lignende!
.
Takk og lov, - jeg er ikke forelsket!

2 kommentarer:

stjernvangs sa...

Hihi...
Du sier no :)
Jeg har ihvertfall funnet ut at hvis man skal klare å leve sammen med et slikt slags dyreslag, så må man lære seg å drite i bagateller, hvis ikke går man straks på veggen!

Line sa...

Haha.. Girls just wanna have fun!! :D