Malcom

Malcom

mandag 21. september 2009

Strawberry Daiquiri!!!

Tror på ingen måter at det er en overdrivelse og si at jeg er over middels glad i Strawberry daiquiri.
Denne uka har jeg faktisk drukket det både på fredag, lørdag og av alle ting på søndag. Det er ytterst sjelden at jeg inntar alkohol på en søndager, men denne søndagen tok jeg turen til Oslo for å besøke noen venninner!
Det ville jo da selvfølgelig vært mot mine prinsipper og ikke stikke innom Fridays og ta en Strawberry:)
De lager nemlig den beste stawberryen som finnes:)
Og når man endelig kommer inn på restauranten og får bestilt seg en sånn fabelaktig drink, er det helt umulig å stoppe der.
En blir til mange, kulde blir til varme og bekymringene fordufter!! hehe

Jeg har en årelang og solid bakgrunn i strawberry drikking...Man kan faktisk drikke utrolig mange sånne drinker uten å bli dårlig, iallefall i forhold til mange andre drinker.
Ellers så er den skjøre magen min som sender både det ene og det andre i retur i tide og utide, rett og slett konstruert for denne fantastiske røde drinken!!
Men JA, jeg har erfart at man spyr rødt når man får nok!!