Malcom

Malcom

mandag 22. juni 2009

Et skritt på veien.....=)


Nå er flybillettene bestilt..... Oh my good!!


Det begynner virkelig å nærme seg nå...

Det var i september 2008 jeg bestemte meg for å reise utenlands denne høsten, så ventetiden har vært laaang, veldig lang.

Men nå nærmer det seg virkelig med stormskritt.. Tolv måneders venting er blitt til tre måneders venting.... Begynner å se et lys i tunellen nå=)

Jeg reiste også på politit stasjonen i dag for å fikse meg et nytt pass... burde absolutt hatt det passet til Torsdag, for da er det planlagt at jeg skal til ambasaden og fikse meg visum.
Men den nye "pass-maskina" på politistasjonen virket selvfølgelig ikke... så jeg ble sendt til fotograf for å ta bilde, for da kunne de jo bare bruke det gamle programet.

Jeg duret til fotografen og fikk tatt et bilde uten smil.
Og reiste tilbake i god tro=)
Så heldig var jeg selvfølgelig ikke, for det gamle programet virket heller ikke....
Så da blir det ikke noe pass på meg til Torsdag... Dritt!!!

Menmen, det blir vel flere muligheter også!


Itillegg til å ha prøvd og fikse meg pass, har jeg undersøkt med helsesøster hvilke vaksiner jeg må ha. Og det så ut til at jeg hadde de fleste, manglet bare 1.


Ting begynner å komme i orden nå=)


Mangler bare noen til å passe pusene mine......


Ingen kommentarer: