Malcom

Malcom

søndag 25. september 2011

Hjelp, jeg har havnet i feil kropp....

Ting har skjedd med kroppen min den siste tiden, og jeg kan på ingen måte si jeg trives med det. Tvert i mot, jeg mistrives stort i denne "nye" fampete kroppen....

Slik som jeg savner den gamle kroppen min...
ikke at jeg bestandig har vært så fornøyd med den heller, men den var iallefall tøyelig og bøyelig!!

Nå derimot er det meste et slit, det er et helvete å få på seg sokkene, å snu seg i senga er en kraftanstrengelse samt at det er helt nødvenig å ha alt innen rekkevidde når jeg sitter i sofan for å bøye seg fremover er blitt et mareritt....



Jeg savner virkelig det "gamle" livet mitt der jeg kunne være aktiv en hel dag uten å bli dau-sliten, og gjøre ting jeg hadde lyst til uten at det bød på problemer.

Ja, savner rett og slett å kunne leve livet... nå føler jeg at jeg har grodd fast i sofan uten tiltak eller lyst til å gjøre noen ting. Eller det mangler forsåvid ikke på ting jeg har lyst til å gjøre, men så fort jeg prøver og få denne fampete kroppen opp av sofaen mister jeg umiddelbart motivasjonen....

Jeg er så dritt leeeei denne kroppen, og ønsker min gamle hjertelig velkommen tilbake!!

Ingen kommentarer: