Malcom

Malcom

tirsdag 13. september 2011

Fødsel og sånn......

Ja, nå begynner det å nærme seg at Herman etter all sannsynelighet har tenkt seg ut. Dette kan jo bli spennende tider, høyst sannsynelig blir det vel det !!
Jeg er iallefall over middels dritt lei tilstanden og ønsker og bli ferdig med hele tjukkatilværesen.
Tenker flere ganger om dagen at det hadde vært helt greit og spise ei bombe eller lignende.....

Aldri tidligere har det vært så mye fjas jeg har trengt som ligger i gulv høyde eller andre ting som krever å få krølla denne tjukke skrotten ned i lav høyde. En bikk med hode fremover, og vips der var den helvetes halsbrannen på plass igjen! Hipp hurra!!

Det og snu seg i senga har også blitt en kraftanstrengelse uten like! Det krever uante krefter og få vridd litt på denne skrotten. Samtidig tror jeg husbonden begynner å bli lei grynting og uffelyder natten lang, for selvfølgelig tollererer ikke denne skrotten og ligge i samme posisjon en hel natt....

Heldigvis har jeg lagt en særiøs, idiotsikker, og selvfølgelig sikker plan på hvordan jeg skal få ut Herman litt før termin, for jeg overlever neppe og være rugekasse helt frem til terminen (som også er noe usikker...)

Planen er å spise en hel ananas, og det skal skje to dager før jeg har tengt han ut, så får vi se!!

Dette kan selvfølelig by på veeeldig store problemer for en som har en psykisk allergi mot ananas. Denne psykiske allergien kommer av at jeg ble tvingt til å spise det i barnehagen, og har siden vedvart.

Tidligere i dag var jeg på butikken og så hele ananaser, noe som forøvrig var nok til at jeg holdt på å dra på meg spysjuken.... men jeg har bestemt meg, og ned skal hele dritten, koste hva det koste vil !!

Jeg har snakket med flere som har erfaring med at ungen kommer to dager etter at ananasen er inntatt, så dette har jeg stooor tro på.
Datoen for ananas spisingen er satt, men er foreløbig hemmelig!
Så da er det bare å vente i spenning!!

1 kommentar:

stjernvangs sa...

Haha. Det tror jeg jammen jeg skal prøve og.

Må være det eneste jeg ikke prøvde sist tror jeg!