Malcom

Malcom

søndag 18. september 2011

Livet etter stemmeretten fratrådde....


Før det forbaskade kvinnfolket (som forøvrig er ganske godt selskap det meste av tiden) kom i hus var jeg eneråder i huset, og gjorde stort sett som jeg ville.....
Det vil si at jeg alltid hadde den beste plassen i sofaen, la meg i senga når jeg følte for det og var det noen matsmuler til overs var det en selvfølge at de var mine...

Slik er det ikke lenger...!!

I natt var jeg så uheldig at jeg hoppet opp i senga til muttern og fattern for jeg hadde et akutt behov for omsorg og kjærlighet ( dette er et behov som ikke forsvinner selv om jeg er langt over pensjonsalder...)
Jeg ble vel muligens ikke tatt så hjertelig i mot som jeg hadde ønsket !?!, og ble henvist ned på gulvet igjen...

Pokker !! da var jammen meg senga mi (som forøvrig har vært min i over 8 år...) opptatt....
Er det mulig liksom?? to minutt fraværende og senga mi er stjålet....

Jeg måtte dermed ta til takke med det som var nest best.... senga til Pønky... Nå skal det sies at Pønky har en seng som er tilpasset hennes størelse og ikke min. Så ja, det blir pokker så trangt når en stor mann som meg må legge seg i senga til et bitte lite kvinnfolk....


Og kvinnfolket...... ja hun har det som plommen i egget der hun ligger som en dronning i MIN seng !!!!


Hilsen Malcom

Ingen kommentarer: