Malcom

Malcom

lørdag 19. januar 2013

Ny bokhylle

Mange bøker i hus passer dårig sammen med kun ei skarve lita bokhylle i 2 egt..

På kikk etter ei ny hylle skjønte jeg raskt at det kunne bli vanskelig. Minimun 3,5m og passe høyde virket håpløst...

Det endte som det ofte gjør, det bygde seg opp en irritasjon i meg og desto mer bestemt ble jeg på å få tak i ny bokhylle.

Etter å ha trasket fra butikk til butikk fant jeg ut at det bare var å reise og kjøpe planker.... Noe jeg gjorde sporens straks!!

Jada, her snakker vi å ta seg vann over hodet.
Etter å ha slått opp i "Gjør det selv" boka mi, hadde jeg laget en klar plan i hodet mitt.

Shmik, shmak så var hylla klar.
Øh, hvis vi istedet sier mye banning, frustrasjon over lang tid er nok det nærmere realiteten....

Det skal sies at verktøyet jeg hadde var hammer, målebånd, håndsag og drill.

Bokhylla ble til slutt ferdig og jeg bke fornøyd! Klart det ser noe stusselig ut foreløbig, men når jeg får ryddet opp og satt litt pynt oppå tipper jeg det blir bra :)

Lenge leve vrangskapen!! ;)

Ingen kommentarer: