Malcom

Malcom

onsdag 2. januar 2013

2013 - nytt år og nye muligheter!!

Jeg satser på å starte 2013 men blanke ark og nytt mot :) Siden 2012 ble et realt drittår for min del skal det temmelig lite til for at dette året skal bli bedre, heldigvis :)

Jeg dropper nyttårsforsetter og andre lovnader, for jeg klarer ikke gjennomføre det alikevel..... Men som sagt, målet er å ha det bra!!! Også har jeg jo noen mål om å få gjort mer i huset, men det har lite med nyttåtsforsetter å gjøre..
Så langt (2 januar...) har året startet veldig bra.

Nyttårskvelden ble feiret hjemme hos meg med gode venner.
På menyen var det kalkun, rævdytt, waldorfsalat m.m og til dessert var det pannacotta med bringebærsaus.
Middagen ble ganske vellykket, utenom rosenkålen - den smakte begredelig!!! Resten av kvelden var veldig hyggelig!

I dag har vi fridagen våres og koser oss hjemme. Snart skal vi ut og rusle en tur i fin været :) Weee!!

Ingen kommentarer: