Malcom

Malcom

fredag 18. januar 2013

JAAAA, jeg elsker fysioterapauten min :)

Etter noen dager med en vond og vrien rygg hadde jeg i dag time hos fysioterapauten min.

Jeg fortalte litt om hvordan jeg hadde det, bla at jeg savner det gamle livet mitt voldsomt. Med det gamle livet mener jeg å ha mulighet til å være mer i aktivitet.

For det pensjonist livet jeg lever nå, med alt for mage timer på sofan er ikke veeeeeldig givende!!

Videre fortalte jeg han at jeg skulle på ferie, og hadde sååååå lyst til å surfe....

Da starter han med en slags teori time for meg... om hvordan kroppen funker i forhold til smerte osv...

Så sier han - jeg syns du skal prøve å surfe, så får du se hva du klarer.
What??? Jeg smiler fra øre til øre og er overlykkelig over det han sier. Videre sier han at det stresset det vil medføre å ikke surfe vil kunne medføre like mye smerte som å faktisk surfe. Weeeee!!
Så ser han på meg - dette er stunt du ikke kan gjøre ofte, for da vil du aldri bli bra!! Og som du vet, det er enn viss risiko ved at du gjør det!! Risikoen for å bli lam er jo alltid til stede, men sjansene er vel ikke så store?!??

Risikoen er glemt, jeg bare smiler og er super happy over at jeg skal surfe, OG at det faktisk på en måte er anbefalt av fysioterapauten!!!! Som jeg gleder meg!!!!! Det topper hele ferieturen!!

Life is good ;)

Ingen kommentarer: