Malcom

Malcom

torsdag 26. april 2012

Blåse liv i gammel blogg?

Jeg har i flere dager tenkt at jeg har lyst til å begynne å blogge litt igjen....Her snakker vi ikke nye innlegg daglig, men ett i ny og ne! Grunnen til at jeg har brukt litt tid på å tenke på det er at jeg iutgangspunktet har alt for mye og gjøre..., og lite tid til å drive med blogging.


Nå har jeg bestemt meg for å gjøre ett forsøk, og funker ikke det skal jeg legge bloggen død på evig tid.


Jeg vil fortsatt blogge om alt fjaset jeg tidligere har blogget om som prosjekter jeg driver med, både håndarbeid og andre ting. I tillegg skal vi pusse opp et småbruk som det hadde vært artig og blogge litt om.


Siden sist jeg blogget har det skjedd mye i livet mitt - vi har fått en sønn og jeg er ute i permisjon, jeg har solgt huset - vi flytter i begynnelsen av juni til Tåje. Det er huset til kjæresten som ligger oppi Lensbygda, der skal vi boca ett år mens vi pusser opp Stenberg (småbruket vi skal flytte til).

Så her skjer det mye om dagen!!!

-Lene-

Ingen kommentarer: