Malcom

Malcom

torsdag 9. juli 2009

Blomst på døra...


Her forleden dag stod det en kjempe flott blomst utafor døra mi da jeg og Liv Tone kom hjem fra en av våre turer (dette var nemlig dagen for turer). Spennenede og få blomst da=)

Jeg rev av papiret, kjempe spent på å se kortet og hvem den var i fra. Det er jo ikke akkurat ofte det står noe på trappa og venter. Men der var det ikke noe kort...?
Så utrolig bortkastet og sette igjen en blomst på trappa mi (og bruke penger på en) uten å legge igjen et lite hint om hvem som hadde satt den der....
For jeg har rett og slett ingen anelse om hvem dette kan være....

2 kommentarer:

Marte sa...

Oi, så spennende da! :)

Sto det hvilken blomsterbutikk den var sendt fra? Du kan jo alltids prøve å spørre dem om hvem som sendte den... selv de ikke "har lov" til å si det hvis avsenderen vil være anonym. Skjedde det med meg på jobb en gang.. fikk kjeft av dama som fikk blomsten fordi jeg ikke ville si det. hehe. Hu var helt fortvilt, stakkar.. "jammen.. jeg er jo GIFT!" Så var det bare noen venniner som kødda med hu ;)

Prøv butikken, kan jo hende du treffer på ei ekstrahjelp som ikke er klar over denne "regelen" ;)

stjernvangs sa...

Kanskje det er May Wenche? Som en liten "hevn" for ulltøflene uten avsender? tihi