Malcom

Malcom

tirsdag 9. august 2011

Nye gardiner


Ser jo nå hvor dårlig bilde det er, menmen det er nå det det er!

Iallefall har det blitt nye gardiner :)
I utgangspunktet var dette to sengesett jeg kjøpte på KID for 74 kr. Det var ulikt mønster på fremsiden og baksiden slik at jeg har faktisk fått to sett med gardiner for den prisen ( det som henger oppe og et i hvit med turkise prikker), ikke verst :)
Etter at jeg hadde kjøpt sengesettene begynte jeg og tenke på at "kanskje de er så stygge at ingen vil kjøpe de, og det er grunnen til at jeg fikk så mye for gi bort pris?"
Jaja, samma kan det være, For selv om det ikke kommer så godt frem på bilde, ble gardinene faktisk veldig kule!!

1 kommentar:

Livet på Bakkerud Gård sa...

Hei Lene!!

Så flott blogg du har! Kommoden din ble bare så kuul, og gardinene likeså:o)

Titter nok innom her igjen!

Tine