Malcom

Malcom

fredag 25. juni 2010




Siden jeg aldri har drevet med sport eller konkuranser der det er vanlig å vinne pokaler har jeg heller aldri vunnet pokal, derfor har jeg lenge ønsket å gjøre meg fortjent til en svær pokal.
Da jeg var i Dublin fikk jeg muligheten til å vinne en pokal!!
Betingelsene var å drikke 20 strawberry daiquiri!

Jeg så selvfølgelig utfordringen i det, men jammen skulle jeg prøve!!

Underveis ble betingelsene til min fordel endret.
Etter å ha prøvesmakt drinkene, fant vi fort ut at disse var både store og sterke!!
Tipper de andre ikke ville finne ut hvordan jeg ble etter 20 sånne...og det ser jeg meg helt helt enig i :)

Kravet ble derfor endret fra 20 til 10 drinker, men jeg vil absolutt tro at ti av disse drinkene iallefall tilsvarer 20 vanlige norske drinker.

Drinkene var så absolutt knakende gode, og i en stund gikk de unna i en høggende fart!
Og en ble fort til ti.
Jammen klarte jeg det.... godt jeg er dreven på å drikke strawberry daiquiri som fortsatt er yndlings drinken min:)

Resten av turen gikk jeg spent og ventet på pokalen min.
Ja, endtelig hadde jeg vunnet en pokal, jeg manglet bare å få den....

Å pokalen uteble... skuffet reiste jeg hjem fra Dublin uten pokal...


Men i dag, 15 dager etter at vi ankom Norge og Toten mottok jeg stolt pokalen min :)

Ei flaske champagne vant jeg også!!

Jammen er jeg stolt eier av en STOR pokal!!!!





Ingen kommentarer: