Malcom

Malcom

onsdag 16. juni 2010

Morro timen i dublin!!!


Ute på vandring i Dublins gater støtte vi borti dette bandet som spilte irsk folkemusikk.
Og jammen var de flinke!!
Det syntes både vi og kvinnen jeg her velger og kalle Grehte Kausland.

Grethe hadde et karakteristisk alkoholliker preg, da hun var ustø - i flere tilfeller hadde hun problemer med å stå på beina,
Hun mistet det meste av hemninger - hun prøvde og danse hip hop i takt til den irske folkemusikken foran publikum som etterhvert hadde blitt en stor folkemasse.
Utseendemessig så hun temmelig sluskete ut, med møkkete alt for store klær og ellers generellt skrekkelig møkkete.
Hun hadde også til en hver tid en flaske alkohol holdig drikke i hånden.

Kjekk dame a Grethe!!!


Mens jeg fotograferte Grethes hip hop dans, oppdaget jeg i bakgrunn mannen som er tøffere en toget!!
Ja, jeg mener mannen i lys skjorte som ser temmelig lur ut i blikket!!
Kan muligens se ut som han klekker ut en plan?



Jammen, hadde jeg rett!!
Mannen jeg på ingen måter aner hvem er har nok lagt en slag-plan.

Skal vi se..... varmer han også opp til dans??

Jammen gjør han!!

Ho ho, maka`n til innsats, mannen spretter ut på den åpne plassen forann publikum og prøver å ta seg en svingom med a Grethe!!





Han fikk desverre ikke helt draget på Grethe, men han skal absolutt ha kreditt for innsattsen - den var det nemmelig ingen ting å si på!!



1 kommentar:

stjernvangs sa...

Haha! Jeg døvver! :D:D