Malcom

Malcom

fredag 31. januar 2014

Endelig helg!!

Aldri før har helgene vært så hellige som nå, etter at Herman ble født og jeg er tilbake i 100% stilling.
Jeg har hatt 20% permisjon og dermed hatt onsdagsfri helt frem til 2014, noe jeg anbefaler alle småbarns mammaer å gjøre!! Det ER fantastisk :)

Det som ikke er så fantastisk er å begynne og jobbe fullt igjen... Altså, jeg trives på jobben og har det fint der, men alt anna blir bare stress... Jeg våkner kun opp 2 av 7 dager i uka sammen med sønnen min hvor jeg IKKE trenger å stresse... Det syntes jeg er trist... Jeg virkelig hater alt stresset.... 

Det er stress på mårran for å få levert ungen i bhg og komme seg tidsnok på jobb, det er stress med å få hentet ungen tidligst mulig etter jobb, det er stress med å få satt middagen fortest mulig på bordet når man kommer hjem. Så ja, det er mye stress i hverdagen.

Derfor er det desto viktigere å nyte helgene som er stressfrie dager her i huset. Mannen og jeg er enige om å gjøre minst mulig avtaler på helg, og bare leve de to dagene i eget tempo. DET er fantastisk :)
I dag, som så mange andre helger skal vi ut på skitur. Minimannen trives godt baki pulken og tar seg som regel en blund :) Fantastisk!!

God helg til alle sammen!! Stress ned og nyt helgen :)

Ingen kommentarer: