Malcom

Malcom

søndag 9. september 2012

Usikker....

Jeg har vært og handlet fliser som skal over kjøkkenbenken...

Jeg ønsker jo et kjøkken som ikke er likt det alle andre har, og har derfor valgt grå innredning og et lysegrått gulv.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt at gulvet og benkepkata skulle matche, men det ble vanskelig.

Utrolig nok fant jeg fliser som matchet gulvet. De fantes i str 5x5cm, 10x10 og 10x60. Først tenkte jeg at jeg skulle ha 10x10 fliser, men etter å ha tenkt meg om litt - det hadde jeg jo på det forrige kjøkkenet mitt og det er fryktelig mange andre som har det.

Bestemte meg detfor for å være så tøff at jeg valgte 10x60 flisene... Det har jeg aldri sett noen andre som har...

Føler at det er et skudd i blinde - er det ingen andre som har det fordi det er stygt?? Neida, jeg har trua -det blir nok bra:) Hva tror du??

1 kommentar:

stjernvangs sa...

JEG er sikker på at det blir knaaaakande bra!!! :D:D:Dtieijea41