Malcom

Malcom

fredag 20. juli 2012

Nytt hus....

Siden mannen nå ønsker å leve ett liv uten meg, må jeg igjen på flyttefot... Hurra for at jeg ikke fikk vite om dette før jeg solgte huset mitt... Men, et hjem må jeg ha - og det har jeg klart og skaffe meg!!!

Og det er det mange positive sider ved

- jeg får mitt eget igjen
- jeg slipper å bo i det helvetes flue reiret jeg bor nå.
- det ligger fint til på Kapp
- det er stor garasje
- det er uthus
- det er stor tomt ( er vel både + og -)
- det er tett tak på huset
- det er fin uteplass

Og der tror jeg de positive sidene tar slutt... Huset jeg har kjøpt er nemelig et skikkelig oppissings objekt... Haff... Det er visst bare og brette opp arma og gyve løs...

3 kommentarer:

Hertugen sa...

Grattis :) og lykke til med oppussing!

Camilla sa...

Faen så fint det skal bli!!!:D

Silje sa...

Gratulerer med oppussingsprosjekt, spennende å følge med på!! :)