Malcom

Malcom

tirsdag 28. juni 2011

Krakow

I utgangspunktet hadde P og jeg mer eller mindre bestemt oss for at vi skulle holde oss hjemme i sommerferien siden vi har vært på en del turer det siste året.
Kan vel innrømme at jeg ikke slo meg helt til ro med det, for jeg er kronisk reise-sjuk!
Så jeg har tittet på noen turer i smug.... men heldigvis kom P hjem en dag og spurte om jeg ville være med han på bilferie et eller anna sted i europa... og stedene vi har vært innom har vært mange. Stocholm, Helsinki, København, Berlin, Bosnia og helt sikkert flere.

Jeg hadde vel noen tanker om at dette sikkert kom til å bli dyrt, men hvis P har lyst så er det  helt sikkert hans tur til å bestemme hvor vi skal.

Enden på visa var iallefall at jeg kikket på flybiletter, og kom over noen rimelige billetter til Krakow, et sted vi begge har hatt lyst til å reise. Jeg ringer derfor P og forteller om dette, og det eneste han svarer er BESTILL!
Hipp hurra, da blir det en ferie tur i år også :)
Lørdag 2 juli reiser vi til Krakow, og jeg gleder meg som en unge!!!
Vi skal bo på Sheraton Krakow, et 5 stjerners hotell, så det skal bli skikkelig digg!
Det kan jo hende vi kommer til å være mer på hotellet nå enn vi vanligvis har vært....
Det skal iallefall nytes:)
Så da får vi bare krysse fingrene for finfint vær!!

Ingen kommentarer: